Friday, September 28, 2007

Hijo de mil putas!

Voor elf maanden heeft dat ding meer dan 30% van de schaarse ruimte mijn rugzak in beslag genomen. Tegen beter weten in heb ik dat ding door weer en wind, van hostal naar hostal, van Mexico City naar Buenos Aires gesleept, zonder er ooit maar dan ook ooit, gebruik van te maken. Het leek erop dat al dat gezeul niet geheel voor niets zou zijn. Immers, Patagonië staat op het programma en Patagonië mag in één adem genoemd worden met trekkingen & kamperen in koude nachten in de bergen. Een goede slaapzak, zo eentje die ik elf maanden heb meegesleurd, is een `must`! Nu (juist nu) heb ik afgelopen nacht mijn zakkie in de nachtbus laten liggen.... hijo de mil putas!

Ook het zakmes, zaklamp, fleecejacket, sokken, regenponcho en welke andere zooi ik onderweg allemaal ben verloren zouden erg van pas komen!

No comments: