Thursday, April 26, 2007

Hit the road Jack

De klokt tikt onverbiddelijk door en dus moeten er kilometers worden gemaakt. Als ik na de enorme afstanden in de Bos-Atlas kijk breekt het zweet me uit. Halverwege mijn trip, maar slechts Columbia en het kleine Ecuador heb ik achter me liggen. Daarom de afgelopen dagen afgezien in piepende en krakende zweetbussen en het noorden van Peru als een paard met oogkleppen doorkruist. Een pitt-stop op de standen van Tujillo is noodzakelijk voor mijn zitvlees. Na op de pier van Huanchaco mijn eerste vis ooit te hebben gevangen (zie foto) heb ik ook mijn culture grettigheid weer eens aangewakkerd en me tegoed gedaan aan een gigantisch historisch zandkasteel en een stapel levensechte duplo-blokken. Vervolgens weer de bus in, om naar hogere sferen te verhuizen.... Huarez!

In mijn zevenentwintigste levensjaar is ie eindelijk binnen: mijn eerste vis! Voor de geïnteresseerde veganisten en Volkert van der G`s: de vis ontsnapte tussen de balken van pier door toen ik hem in het netje van mijn Peruaanse buurman wilde gooien.

1 comment:

Anonymous said...

Nice T-shirt ;)